Субота, 2024-05-18, 5:33 PMВітаю Вас Гість | RSS
Сайт Хорохоринського ліцею
Торчинської селищної ради
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 30
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Освітні програми 11 клас 2 сторінка


 

Наскрізна лінія

Коротка характеристика

Екологічна безпека й сталий розвиток

Формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

Проблематика наскрізної лінії реалізується через завдання з реальними даними про використання природних ресурсів, їх збереження та примноження. Аналіз цих даних сприяє розвитку бережливого ставлення до навколишнього середовища, екології, формуванню критичного мислення, вміння вирішувати проблеми, критично оцінювати перспективи розвитку навколишнього середовища і людини. Можливі уроки на відкритому повітрі.

Громадянська відповідальність

Сприятиме формуванню відповідального члена громади і суспільства, що розуміє принципи і механізми функціонування суспільства. Ця наскрізна лінія освоюється в основному через колективну діяльність (дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо), яка поєднує окремі предмети між собою і розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.

Вивчення окремого предмета має викликати в учнів якомога більше позитивних емоцій, а її зміст — бути націленим на виховання порядності, старанності, систематичності, послідовності, посидючості і чесності. Приклад вчителя покликаний зіграти важливу роль у формуванні толерантного ставлення до товаришів, незалежно від рівня навчальних досягнень.

Здоров'я і безпека

Завданням наскрізної лінії є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

Реалізується через завдання з реальними даними про безпеку і охорону здоров’я (текстові завдання, пов’язані з середовищем дорожнього руху, рухом пішоходів і транспортних засобів). Варто звернути увагу на проблеми, пов’язані із ризиками для життя і здоров’я. Вирішення проблем, знайдених з «ага-ефектом», пошук оптимальних методів вирішення і розв’язування задач тощо, здатні викликати в учнів чимало радісних емоцій.

Підприємливість і фінансова грамотність

Наскрізна лінія націлена на розвиток лідерських ініціатив, здатність успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі, забезпечення кращого розуміння учнями практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо).

Ця наскрізна лінія пов'язана з розв'язуванням практичних завдань щодо планування господарської діяльності та реальної оцінки власних можливостей, складання сімейного бюджету, формування економного ставлення до природних ресурсів.

 

 

Необхідною умовою формування компетентностей є діяльнісна спрямованість навчання, яка передбачає постійне включення учнів до різних видів педагогічно доцільної активної навчально-пізнавальної діяльності, а також практична його спрямованість. Створюватимуться умови для самостійного виведення нового знання, перевірці його на практиці і встановлення причинно-наслідкових зв’язків шляхом створення проблемних ситуацій, організації спостережень, дослідів та інших видів діяльності. Формуванню ключових компетентностей сприяє встановлення та реалізація в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, а саме: змістово-інформаційних, операційно-діяльнісних і організаційно-методичних. Їх використання посилює пізнавальний інтерес учнів до навчання і підвищує рівень їхньої загальної культури, створює умови для систематизації навчального матеріалу і формування наукового світогляду. Учні набуватимуть досвіду застосування знань на практиці та перенесення їх в нові ситуації.

 

Перелік освітніх галузей

Освітню програму укладено за такими освітніми галузями:

  • Мови і літератури
  • Суспільствознавство
  • Естетична культура
  • Математика
  • Природознавство
  • Технології
  • Здоров’я і фізична культура

Логічна послідовність вивчення предметів розкривається у відповідних навчальних програмах.

 

Рекомендовані форми організації освітнього процесу

Основними формами організації освітнього процесу є різні типи уроку:

  • формування компетентностей;
  • розвитку компетентностей;
  • перевірки та/або оцінювання досягнення компетентностей;
  • корекції основних компетентностей;
  • комбінований урок.

Також формами організації освітнього процесу будуть екскурсії, віртуальні подорожі, уроки-семінари, конференції, форуми, спектаклі, брифінги, квести, інтерактивні уроки (урок-дискусійна група, уроки з навчанням одних учнів іншими), інтегровані уроки, проблемний урок, відео-уроки, прес-конференції, ділові ігри тощо.

Засвоєння нового матеріалу проводитиметься у формі лекції, конференції, екскурсії і т. д. Для конференції, дискусії вчителем або учнями визначатимуться теми доповідей учнів, основні напрями самостійної роботи. На навчальній екскурсії учні отримуватимуть знання, знайомлячись із експонатами в музеї, спостерігаючи за різноманітними процесами, що відбуваються у природі. Консультації проводитимуться з учнями, які не були присутні на попередніх уроках або не зрозуміли, не засвоїли зміст окремих предметів. Учитель або учні підбиватимуть підсумки обговорення і формулювати висновки.

З метою засвоєння нового матеріалу та розвитку компетентностей крім уроку проводитимуться навчально-практичні заняття. Ця форма організації поєднуватиме виконання різних практичних вправ, експериментальних робіт відповідно до змісту окремих предметів, менш регламентована й має акцент на більшій самостійності учнів в експериментальній та практичній діяльності. Досягнуті компетентності учні застосовуватимуть на практичних заняттях і заняттях практикуму. Експериментальні завдання, передбачені змістом окремих предметів, виконуватимуться на заняттях із практикуму (виконання експериментально-практичних робіт). Оглядова конференція передбачатиме обговорення ключових положень вивченого матеріалу, учнем розкриватимуться нові узагальнюючі підходи до його аналізу.

Перевірка та/або оцінювання досягнення компетентностей крім уроку здійснюватиметься у формі співбесіди, контрольного навчально-практичного заняття.

Співбесіда у формі індивідуальної бесіди, проводитиметься з метою з'ясування рівня досягнення компетентностей.

Практичні заняття та заняття практикуму будуватимуться з метою реалізації контрольних функцій освітнього процесу.

Вибір форм і методів навчання вчитель визначатиме самостійно, ураховуючи конкретні умови роботи, забезпечуючи водночас досягнення конкретних очікуваних результатів, зазначених у навчальних програмах окремих предметів.

 

Опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти

Система внутрішнього забезпечення якості складається з наступних компонентів:

  • кадрове забезпечення освітньої діяльності ( 14  педагогічних працівників);
  • навчально-методичне забезпечення освітньої діяльності (методичне об’єднання учителів з навчальних дисциплін, методична рада, педагогічна рада);
  • матеріально-технічне забезпечення освітньої діяльності (кабінети англійської мови, хімії, фізики, кабінет інформатики, ноутбук, проектор, мультимедійні дошки);
  • якість проведення навчальних занять;
  • моніторинг досягнення учнями результатів навчання (директорські контрольні роботи, державна підсумкова атестація).

Завдання системи внутрішнього забезпечення якості освіти:

  • оновлення методичного куточка закладу освіти;
  • контроль за виконанням навчальних планів та освітньої програми, якістю знань, умінь і навичок учнів, розробка рекомендацій щодо їх покращення;
  • створення необхідних умов для підвищення фахового кваліфікаційного рівня педагогічних працівників при ВІППО та он-лайн платформах.

Освітня програма закладу середньої освіти передбачає досягнення учнями результатів навчання (компетентностей), визначених Державним стандартом.

Освітня програма закладу освіти та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою, оприлюднено на веб-сайті закладу освіти.

 

 

 

Директор                             О.Луцюк

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1.

Навчальний план

загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня

с.Хорохорин

 на 2018/19 навчальний рік

ІІІ ступінь

 

 

Навчальні предмети

Кількість годин на тиждень у 11 класі

Українська мова

2

Українська література

2

Зарубіжна література

2

Англійська мова

3,5

Алгебра

3

Геометрія

2

Інформатика

2

Історія України

1,5

Всесвітня історія

1

Економіка

1

Людина і світ

0,5

Художня культура

0,5

Біологія

1,5

Екологія

0,5

Фізика

3

Хімія

2

Астрономія

0,5

Фізична культура

2

Захист Вітчизни

1,5

Технології

1

Разом

33

Варіативна складова

2

Курси за вибором:

2

Основи програмування

0,5

Політична географія

0,5

Практикум із синтаксису української мови

1

Гранично допустиме

33

Всього

35

 

Директор                         О.Луцюк

 

Наступна сторінка →

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Друзі сайту