4.Моніторінг розвитку інформаційних потреб та самоосвітньої діяльності учнів .
|
Назва заходів та технологій |
Для кого |
Дата |
Відповідальні |
1.
2.
|
Скласти систему вивчення інформаційних потреб читачів:- при запису до бібліотеки, при проведенні бібліотечних уроків та інших заходів.
Створення позитивного іміджу кращих читачів школи.
|
1-11
педагоги, бібліотекар
|
Протягом року
Протягом року
|
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
|
5. Формування та збереження книжкового фонду літератури та підручників згідно з освітянськими завданням.
№ |
Назва заходів та технологій |
Для кого |
Дата |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4.
5.
|
Постійно проводити перевірку та оформлення згідно з нормативними документами поступлення підручників та худ. літератури.
Вилучення з фондів застарілих видань;загублених читачами; з інших причин .
Комплектування фонду згідно нових шкільних програм і вимог до шкіл на сучасному етапів - зв’язок з метод. кабінетом; зв’язок з бібліотеками.
Передплата періодичних видань для навчально – виховного процесу школи. Вести роботу по збереженню наявного книжкового фонду.
|
1-11
1-11
1-11
|
Протягом року
Протягом року
Протягом року
Жовтень-листопад
Протягом року
|
Дяк О.Ю
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
|
6.Заходи щодо збереження бібліотечного фонду підручників та дбайливого відношення до книги.
№ |
Назва заходів та технологій |
Для кого |
Дата |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4.
|
Оформити пакет документів на видачу підручників в тимчасове користування в школі. Ведення всіх операцій по обліку бібліотечного фонду підручників (згідно Інструкції). Зробити замовлення підручників на поточний навчальний рік
Постійно контролювати потреби в навчальній літературі.
|
1-11
1-11
|
01.09-05.09 вересень-травень
протягом року
пр..року
|
Дяк О.Ю.
ДякО.Ю.
Дяк О.Ю.
|
7.Виховання інформаційної культурі школярів, інформаційно-бібліографічна робота.
№ |
Назва заходів та технологій. |
Для кого |
Дата |
Відповідальні |
1.
2.
|
Розкриття інформаційних ресурсів книжкового фонду через традиційні форми пропаганди літератури: виставки нових надходжень ,періодичних видань, персональних до знаменних і пам’ятних дат. Створення системи інформаційного обслуговування учнів та педагогів: - використання індивідуальних форм інформування /листи ,пам’ятки, закладки./ - оформлення наочних форм інформування/інформаційні листи, калейдоскоп, стенди/ Проведення групових форм інформаційної роботи: для педагогів – на педагогічних радах, робочих нарадах, інших формах ; |
1-11
1-11
|
протягом року
протягом року
протягом року
протягом року
постійно
|
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
|
3.
4.
5.
6.
|
Використання інтерактивних форм у роботі з читачами /інтелектуальний поєдинок, вікторини, використання мульти-медійної дошки та ін. / Складання інформаційних списків літератури до визначних дат, персоналій, педагогічних нарад, виховних годин. Провести День інформації «У шкільній бібліотеці» . Тісно співпрацювати з сільською бібліотекою |
2-11
2-11
|
на протязі року
постійно
вересень протягом року
|
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
|