Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Шкільна бібліотека 2 сторінка
4.Моніторінг розвитку інформаційних потреб та самоосвітньої діяльності учнів .
|
Назва заходів та технологій
|
Для кого
|
Дата
|
Відповідальні
|
1.
2.
|
Скласти систему вивчення інформаційних потреб читачів:- при запису до бібліотеки, при проведенні бібліотечних уроків та інших заходів.
Створення позитивного іміджу кращих читачів школи.
|
1-11
педагоги, бібліотекар
|
Протягом року
Протягом року
|
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
|
5. Формування та збереження книжкового фонду літератури та підручників згідно з освітянськими завданням.
№
|
Назва заходів та технологій
|
Для кого
|
Дата
|
Відповідальні
|
1.
2.
3.
4.
5.
|
Постійно проводити перевірку та оформлення згідно з нормативними документами поступлення підручників та худ. літератури.
Вилучення з фондів застарілих
видань;загублених читачами;
з інших причин .
Комплектування фонду згідно нових шкільних програм і вимог до шкіл на сучасному етапів - зв’язок з метод. кабінетом; зв’язок з бібліотеками.
Передплата періодичних видань для навчально – виховного процесу школи.
Вести роботу по збереженню наявного книжкового фонду.
|
1-11
1-11
1-11
|
Протягом року
Протягом року
Протягом року
Жовтень-листопад
Протягом року
|
Дяк О.Ю
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
|
6.Заходи щодо збереження бібліотечного фонду підручників та дбайливого відношення до книги.
№
|
Назва заходів та технологій
|
Для кого
|
Дата
|
Відповідальні
|
1.
2.
3.
4.
|
Оформити пакет документів на видачу підручників в тимчасове користування в школі.
Ведення всіх операцій по обліку бібліотечного фонду підручників (згідно Інструкції).
Зробити замовлення підручників на поточний навчальний рік
Постійно контролювати потреби в навчальній літературі.
|
1-11
1-11
|
01.09-05.09
вересень-травень
протягом року
пр..року
|
Дяк О.Ю.
ДякО.Ю.
Дяк О.Ю.
|
7.Виховання інформаційної культурі школярів, інформаційно-бібліографічна робота.
№
|
Назва заходів та технологій.
|
Для кого
|
Дата
|
Відповідальні
|
1.
2.
|
Розкриття інформаційних ресурсів книжкового фонду через традиційні форми пропаганди літератури: виставки нових надходжень ,періодичних видань, персональних до знаменних і пам’ятних дат.
Створення системи інформаційного обслуговування учнів та педагогів:
- використання індивідуальних форм інформування /листи ,пам’ятки, закладки./
- оформлення наочних форм інформування/інформаційні листи, калейдоскоп, стенди/
Проведення групових форм інформаційної роботи: для педагогів – на педагогічних радах, робочих нарадах, інших формах ;
|
1-11
1-11
|
протягом року
протягом року
протягом року
протягом року
постійно
|
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
|
3.
4.
5.
6.
|
Використання інтерактивних форм у роботі з читачами /інтелектуальний поєдинок, вікторини, використання мульти-медійної дошки та ін. /
Складання інформаційних списків літератури до визначних дат, персоналій, педагогічних нарад, виховних годин.
Провести День інформації «У шкільній бібліотеці» .
Тісно співпрацювати з сільською бібліотекою
|
2-11
2-11
|
на протязі року
постійно
вересень
протягом року
|
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
Дяк О.Ю.
|
Наступна сторінка →
|
Календар | « Травень 2024 » | Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
|